ویزای کاری و تحصیلی عمان

ویزای کاری و تحصیلی عمان

اخذ ویزای کاری و تحصیلی عمان دو حوزه متفاوت برای دو هدف مختلف می باشند که هر کدام از این ها به قصد مهاجرت دائم به عمان می تواند باشد. عمان کشوری عربی می باشد که با ایران مرز دریایی دارد و واحد پول این کشور ریال است. پایتخت عمان مسقط می باشد که کل کشور عمان حدود 5 میلیون نفر جمعیت دارد.

همه مسافران خارجی برای رفتن به عمان نیاز به پاسپورت و ویزا دارند، که حتی این شرایط برای کودکان نیز لازم و اجرایی است. تمام ویزاهای عمان باید قبل از خروج از کشور مقصد می بایست درخواست شود. در سالهای گذشته بعد از ورود به عمان می توانستید ویزای این کشور را داشته باشید اما از سال 2018 به بعد این شرایط اخذ ویزا تغییر کرده است.

چگونه می توانم برای ویزای عمان اقدام کنیم؟
در ایران تقریبا از سال 2019 به کشور عمان برای مهاجرت بسیار توجه شده است و ویزاهای کار در این میان تقاضای زیادی در ایران داشته است. علت محبوبیت عمان برای دریافت ویزای کار آن به شرایط شغلی که این کشور برای مهاجرین ایرانی و غیر ایرانی فراهم کرده است بر میگردد. این شرایط به میزان حقوق های پرداختی و دستمزدهایی که به نیروهای کاری خود پرداخت می کنند برمی گردد.

درواقع ایرانیان برای دریافت حقوق و دستمزدهای بیشتر به این کشور مهاجرت می کنند و همچنین گرفتن ویزای کار برای عمان نیز راحت و آسان می باشد.
در ادامه مراحل و شرایطی عمومی که برای اخذ و گرفتن ویزای کاری و تحصیلی عمان مورد نیاز است را برای شما آورده ایم و می توانید به راحتی این شرایط را برای مهاجرت های تحصیلی و یا کاری خود فراهم کنید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای عمان
داشتن اعتبار 6 ماهه برای گذرنامه الزامی می باشد درواقع گذرنامه ی شما می بایست حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد و نیاز به یک صفحه خالی در گذرنامه است تا مهر ویزای عمان برای شما در آن ثبت شود.
شخص متقازی برای دریافت ویزای عمان می بایست نسخه ای از فرم تایید درخواست را به همراه تاریخ و امضای درخواست خود ارسال کند.
بجای مورد بالا می توان کپی یا نسخه ای از ویزای شخص متقاضی ارسال نماید.
نیاز به دو عکس می باشد که حتما لازم است هماهنگ با عکس گذرنامه باشد و قابل مشاهده و واضح باشد.
لازم است تا شخص متقاضی ویزای عمان، از بلیطی که رزرو کرده است کپی تهیه کرده و به همراه کپی رزرو هتل خود به همراه مدارک بالا ارسال نماید.
گردش حساب بانکی شخص متقاضی می بایست مستند و مهر و امضا شده از طرف بانک مربوطه نیز ارسال گردد.
همچنین برای گرفتن ویزای عمان لازم است تا فرد متقاضی، حامی خود را مشخص نماید و اطلاعات شخص حامی خود را در فرم مربوط به آن وارد و ارسال نماید.
گواهی سلامت بدن با نظر پزشک نیز لازم و ضروری است.

ویزای هنگام ورود یا VOA چیست؟
توضیحاتی که در قسمت قبل ارائه شد مراحلی برای دریافت ویزا از قبل بود که شما تا زمانی که در ایران هستید می بایست ویزای کشور عمان را کسب کنید. اما شرایطی وجود دارد که می توانید بعد از آنکه وارد کشور عمان شدید، ویزای خود را دریافت کنید که به آن ویزای هنگام ورود یا ویزای VOA می گویند.
در این نوع ویزا شما پس از آنکه وارد کشور عمان شدید می توانید درخواست ویزا را بدهید که در ظاهر شاید کاری آسان به نظر برسد. درواقع گرفتن ویزای هنگام ورود راحت است اما گاهی اوقات شما را در صف انتظار دریافت ویزا معطل می کند و رفتن ویزا را به تاخیر می اندازد.

انواع ویزای عمان
• ویزای توریستی عمان
• ویزای کار عمان
• ویزای پیوستن به خانواده و اقامت خانوادگی
• ویزای اقامت دانشجویی
• ویزای اقامت سرمایه گذار یا ویزای تجاری عمان
• ویزای اکسپرس
• ویزای بازدید از دوستان یا بستگان
• ویزای بازدید رسمی
• ویزای هنرمندان
• ویزای رانندگان کامیون
• ویزای علمی
• مسافر و خدمه کشتی

در عمان ویزا از نوع ساعتی تا ویزای چند ساله و حتی اقامت دائم صادر می شود و شما برای هر هدف و مقصدی که داشته باشید می توانید ویزای عمان را دریافت کنید. اگر می خواهید ویزای کاری و تحصیلی عمان و حتی سایر ویزاهای عمان را به آسانی دریافت کنید لازم است که فردی متخصص در این زمینه برای شما مراحل قانونی و استاندارد را انجام دهد ما این کار را به راحتی و با تخصص حرفه ای و ارتباط های عمیقی که برای کشور عمان داریم شما را به راحتی با ویزای عمان روبرو خواهیم کرد با ما تماس بگیرید و درخواست دهید.

مقالات مرتبط

نظر شما چیه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفتگو در واتساپ
1
به کمک نیاز دارید؟
سلام
چطور می‌تونم کمکت کنم؟