پذیرش بورسیه داروسازی از دانشگاه های چین

ویزای تحصیلی پزشکی کشور چین

 

پذیرش بورسیه داروسازی از دانشگاه های چین برای بسیاری از دانشجویان و افرادی که می خواهند با شهریه کم یا بدون هزینه، تحصیلات پزشکی داشته باشند فرصتی عالی می باشد. بورسیه شرایطی را ایجاد می کند که افراد بتوانند با استفاده از امکانات تحصیلی آن کشور تحصیلات تکمیلی خود را به راحتی در کشور مقصد سپری کنند. امروزه کشور چیین از پیشرفته ترین کشورها در علوم داروسازی و پزشکی شناخته شده است که دانشجویان خارجی زیادی را برای ادامه تحصیلات به سمت خود جذب می کند.

آیا تحصیل در رشته داروسازی در دانشگاه های چین معتبر است؟
داروسازی خود از رشته هایی می باشد که هم در ایران و هم در خارج از ایران پرطرفدار است و کشور چین دانشگاه های برتری در جهان را دارد که امکانات تحصیلی در رشته داروسازی در بالاترین سطح ممکن فراهم می باشد. تحصیل داروسازی در چین هم به دلیل هزینه های مناسب و کم مورد توجه افراد و سایر کشورها می باشد و هم از نظر سطح علمی در راس توجه ها قرار دارد. در زمان تحصیل در دانشگاه های چین در رشته داروسازی، دانشجویان از آزمایشگاه های مجهز و همچنین از موسسات تححقیقاتی بهره مند می شوند.
همانطور که می دانید تحصیل در ایران و خارج از ایران شامل هزینه می باشد که حتی هنگامی که شما پذیرش بورسیه داروسازی از دانشگاه های چین باشید نیز برایتان هزینه هایی خواهد داشت.
بنابراین تحصیل در خارج از کشور هزینه های را به دنبال خواهد داشت، اما هزینه زندگی در چین به واسطه ی تحصیل بورسیه بسیار ارزان تر از کشورهایی همانند فرانسه است و دولت چین تعابیر زیادی برای کمک به رفاه حال دانشجویان خارجی برای ادامه تحصیل در کشور چین در نظر گرفته است.

چگونه می توان بورسیه تحصیل داروسازی کشور چین را دریافت کرد
اگر نمی دانید که چگونه پذیرش بورسیه داروسازی از دانشگاه های چین را بگیرید باید در قدم اول به عنوان یک خارجی، برای بورسیه تحصیلی از شورای بورس تحصیلی چین درخواست بدهید. برای این نوع از روش تحصیل، بورسیه های تحصیلی مختلفی بسته به سطح دانشگاه چین وجود دارد. برای آنکه بتوانید این سیر درخواست را آگاهانه تر و با اطلاعات بیشتری انجام دهید لازم است تا موسسه اعزام دانشجو و صدور ویزا تحصیلی تماس داشته باشید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 

مزایای تحصیل در رشته داروسازی در کشور چین
در حال حاضر شما متقاضی تحصیل در هر کشوری دیگر باشید نیاز است تا ابتدا یک آزمون ورودی را پشت سر بگذارید و با قبولی در آن آزمون اجازه تحصیل مخصوصا در رشته های پزشکی، پیرا پزشکی و داروسازی می باشد. اما در کشور چین بدون هیچ نوع آزمون ورودی می توانید ویزای تحصیلی را اخذ نمایید. همچینی از مزایای دیگر تحصیل در چین، مدرک زبان می باشد که اصلا نیازی به مدرک زبان نیست و افراد تنها با اثبات آنکه می توانند انگلیسی را درک کنند کافی است. زبان چینی هم در طول دوران تحصیل بصورت رایگان به دانشجویان خارجی آموزش داده می شود تا افراد بهتر بتوانند در تعاملات با کشور چین باشند.

شرایط پذیرش بورسیه داروسازی از دانشگاه های چین
فرد متقاضی که می خواهد اقدام به پذیرش بورسیه تحصیلی در رشته داروسازی را داشته باشد نیاز دارد که مدارکی را برای پرونده درخواستی خود داشته باشد که این مدارک بسیار ساده هستند و در ادامه با /انها آشنا خواهید شد.
• فرد متقاضی می بایست از سلامت کامل بدن برخوردار باشد و هیچ گونه سوء پیشینه کیفری در پرونده خود نداشته باشد.
• داشتن مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی حداقل مدرک مورد نیاز برای درخواست بورسیه داروسازی چین است.
• معدلی که برای دوره دبیرستان می بایست داشته باشد از 12 به بالا می باشد درواقع کمتر از 12 درخواست مورد قبول نخواهد بود
• در درس هایی مانند فیزیک، زیست، شیمی و همچنین زبان انگلیسی می بایست نمره ای که از کل دریافت کرده است حداقل 60 درصد باشد.
• ارسال ترجمه شده مدارک تحصیلی به زبان انگلیسی بصورت اسکن شده
• ترجمه آخرین مدرکی که می خواهید با آن درخواست بورسیه را داشته باشید بصورت اسکن شده
• اسکن ریز نمرات ترجمه شده
• اسکن کارت ملی یا کپی گذرنامه یا پاسپورت
• عکس پاسپورتی

 

مقالات مرتبط

نظر شما چیه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفتگو در واتساپ
1
به کمک نیاز دارید؟
سلام
چطور می‌تونم کمکت کنم؟